// Kuvassa olevat The Body Shopin tuotteet saatu.
MILLOIN? Eräänä aivan tavallisena tiistai-iltana, pitkän työpäivän jälkeen. Elettiin jo maaliskuun yhdeksättä päivää vuonna 2021, kun ilta-aurinko maalasi olohuoneemme iltakuuden aikaan kultaiseksi.
MISSÄ? Tiistai-illan hemmottelutuokioni kunniaksi levitin PR-lähetyksen mukana saamani The Body Shopin tuotteet olohuoneessamme sijaitsevalle ruokapöydälle. Bongasin testailujeni kautta tuotteiden joukosta muuten todellisen helmen – välittömästi ihoa rauhoittava mantelimaito- ja kauranaamio (samainen, jota kuvassakin levitän kasvoilleni) oli niin hyvä, että olen käyttänyt sitä jo useampaan kertaan viikon aikana! Otahan siis tämä piiiiiitkä nimi talteen jos ihosi on säikähtänyt talven viimoja ja tarvitsee extrahemmottelua; Mediterranean Almond Milk with Oats Instant Soothing Mask. Samainen naamio näyttäisi olevan nyt huippualessa verkkokaupassa (*ei mainoslinkki)!
MITÄ? Saamani PR-lähetyksen taustalla on todella tärkeä asia. Itserakkauskapina, nimittäin. The Body Shopin lanseeraaman kampanjan tavoitteena on haastaa ihmiset ympäri maailman tekemään vuoden aikana miljoona itserakkauden tekoa. Laskuri käy jo – olethan mukana #selfloveuprising? Itserakkaus on suuria ja pieniä asioita. Se on vartin kävelylenkki omassa rauhassa luovuuden herättelemiseksi, se on kasvonaamio kylpytakkiin kietoutuneena työpäivän jälkeen. Lataathan puhelintasikin ahkerasti, miksi siis antaisit omien energioittesi pudota nolliin. Kaiken kaikkiaan itserakkaus onkin kolme pientä suurta sanaa, ”mä rakastan mua”. Heitin heti korteni kekoon tavoitteen saavuttamiseksi, korkkasin paketin mukana tulleen kauraisen kasvonaamion ja nautiskelin ilta-auringosta hemmotteluhetken verran. Teki hyvää.