DREAM TEAM

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Mistä on loppukesän ihanat lämpimät illat tehty? Hyvästä seurasta, piknikherkuista, nokkavista lokeista, junassa höpöttämisestä, uusista tuttavuuksista, unelmista ja odotuksista, jännityksestä ja naurusta. Niistä oli ainakin maanantai-ilta tehty. Tarkemman selontoen Re:fashion-tiimin maanantai-illasta voit käydä lukaisemassa täältä.

 

Blogimuuttoon on aikaa enää muutama hassu päivä. Jännitys alkaa kihelmöidä mahan pohjassa oikein kunnolla ja käyn varmaan kymmenen kertaa päivässä vain fiilistelemässä uudessa osoitteessani tätä jännittävää muutosta. Koska niin moni toivoi, että pakkaisin muuttolaatikkoon myös vanhat postaukseni, olen tehnyt päätöksen siitä, että vanha blogini jääköön tänne taustalle. Uuteen blogiin tulee näillä näkymin linkki, josta pääsette juttujani tännekin lueskelemaan. Tallenna kuitenkin jo ihmeessä uusi osoitteeni talteen, sillä mitään uutta ei tietenkään enää blogspotin puolelle sunnuntain jälkeen ilmesty. Hurjaa, siis niin hurjaa.

 

 

Jätän vanhan kodin kuitenkin mielelläni taakseni, sillä tiedättekös, meillä on aivan dream-team kasassa tuolla Re:fashionissa! Toki vähän jännitti aluksi hypätä mukaan minulle entuudestaan tuntemattomien typyjen jengiin mukaan, mutta mielelläänhän tuollaisten ihanuuksien kanssa viettää vaikkapa maanantai-illan Kaivopuistossa. Idan kanssa ehdimmekin tutustua jo paremmin pitkien junamatkojen ansiosta, ja onkin ihanaa, että meitä tamperelaisia portaalista löytyy kaksin kappalein, joten reissuseuraakin löytyy aina.

 

Enää muutama päivä, hei kaverit, nyt jännittää!

 

 

mekko/ dress  VILA  kengät/ shoes  CONVERSE  kello/  watch  GUESS 

rannekoru/ bracelet  GUESS   laukku/ bag  NYPD  kangaskassi/ bag with stripes  H&M

tekonahkatakki/  fake leather jacket  STRADIVARIUS

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA
CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

// Only a few days left and my blog will move to a new address, so exciting! Here’s some pictures of the outfit I wore to our Re:fashion-meeting. Stripes and some more stripes, me likey!


Kategoriat: Yleinen | 16 vastausta

LUNCH WITH DADDY

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Lounastunti kolkuttelee jo monella työläisellä ja koululaisella oven takana, siksipä ajattelinkin vinkata teille eräästä käymisen arvoisesta ravintolasta, jossa itse käväisin ensimmäistä kertaa sunnuntaina. Koskikeskuksen Daddy’s Diner on jo pitkään houkutellut luokseen värikkäillä mainoksilla ja spesiaalin sisustuksensa voimin, joten oli viimein aika käydä kurkkaamassa millaisia herkkuja ruokalista pitääkään sisällään.

 

Mä tykästyin heti. Tai kuinka kukaan voisikaan olla tykkäämättä, kun salissa sinut vastaanottavat niin Batman kuin Supermieskin. Ruokalistalta löytyy hurja määrä herkuteltavaa, niin pieneen kuin isoonkin nälkään ja mukana ollut kasvissyöjä maminikin, löysi herkullisen setin lautaselleen. Pientä miinusta on annettava siitä, että ruuan tulo kesti melkoisen kauan, mutta kyseessä oli kuitenkin sunnuntai-iltapäivä ja ihmisiä oli hurjasti liikenteessä, joten tämä annettakoon anteeksi ja jäipähän meillekin sopiva hetki päivitellä Instagramiin Designtori-kuulumisia ja ihastella ostoksia. Ja voin vannoa, että jokainen murunen lautasellani oli kaiken sen odottamisen arvoista..

 

 

En ole hampurilaisten suurin ystävä, mutta tällä kertaa laitoin tilaukseen Italian Style-burgerin, jonka välistä löytyi niin pestoa, rucolaa, tomaattia kuin mozzarellajuustoakin. Hampurilainen oli niin hyvää, että se nousi kertaheitolla parhaiden hampurilaisten joukkoon, jonka olen ikinä syönyt! Alle kymmenen euron annoksesta ei jäänyt lautaselle muruakaan ja jopa ranskalaiset maistuivat tuona päivänä tavallista paremmilta. Koko pöytäseurueemme oli ruokaan enemmän kuin tyytyväinen ja Daddy’s Dineriin on suunnattava pian uudelleen, sillä tämä osasto jäi vielä kokonaan testaamatta..

 

 

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

 

// Yummy indeed! I visited Daddy’s Diner at Koskikeskus for the first time in my life last Sunday and I must to admit that I ate the best hamburger ever! The Italian style burger was so so good that I think I have to go back there soon!


Kategoriat: Yleinen | 20 vastausta