FOODSTATION – UUSI HERKUTTELIJAN HELMI TAMPEREELLA

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Tiedättekö niitä tilanteita, kun syömään ollaan lähdössä isolla porukalla ja yhden tekee mieli sitä ja toisen tätä. Loppuviimeksi porukka usein sitten jakautuukin omiin joukkoihinsa ja yhteinen illanvietto jääkin vain haaveeksi.

Kun sähköpostiini kilahti kutsu tutustumaan aivan Rautatieaseman kupeessa olevalle Foodstationille, lähdin innolla perehtymään tarkemmin tähän uuteen ja innovatiiviseen ravintolamaailmaan.

Jos nälkä kurnii tällä hetkellä mahassa, suosittelen jättämään tämän ruokakuvia pullollaan olevan postauksen väliin.. ;)

Tarjolla oli buffetherkkuja Foodstationin eri ravintoloista. Ihastuin heti ennen kaikkea ravintolamaailman uudenlaiseen konseptiin, jossa kukin voi valita herkkunsa mistä ravintolasta vain, ja silti kokoontua saman pöydän ääreen seurueensa kera, vaikka kukin olisi tehnyt tilauksensa eri ravintolasta! Kuinka kätevää!

Buffetpöytä notkui toinen toistaan ihanimmista herkuista; suussasulavat Delisushin sushit, ZokWokin wokit, Abu Fuadin kebab, ah, miten herkullisen lautasen buffetpöydästä kokosinkaan maisteltavaksi! Foodstation viettää huomenna virallisia avajaisiaan ja kurkkasin juuri heidän FB-sivultaan, että huomenna tarjolla on erikoistarjouksia. Suosittelen lämpimästi ottamaan lounaalla suunnaksi tämän herkkukeitaan.

Harvoin lautasella tosiaan on näin eksoottinen setti herkkuja, mutta äiti on opettanut, että kaikkea pitää maistaa, ja kokosinkin lautaselle niin mustaa makkaraa, wokkia, sushia kuin kebabiakin. Lähetin Matille kuvan annoksestani, ja sain palautepostina viestin ”..no nyt kyllä harmittaa, että en ole siellä”. Täytyy varmaankin viedä Matti sushille pian!

Jälkkäriksi saimme maistella sekä Sweet Bakeryn että Minetin herkkuja. Suussasulavan herkulliset jäätelöt aiheuttivatkin illan suurimman päänvaivan; kuinka ihmeessä tuosta jäätelövalikoimasta pystyy tekemään valintoja! Omaan kippooni päätyi lopulta purkkapallojäätelöä (kyllä!) ja vadelmajuustokakkujäätelöä. Enough said. Menkää ja maistakaa.

Pisteenä i:n päälle tapasin vielä maailman suloisimmat tytöt Close to Obsession-blogista ja hyvillä mielin suuntasin maha täynnä kohti kotia. Tamperelaisten kannattaa ehdottomasti Foodstationilla poiketa heti seuraavalla kerralla keskustaan suunnatessaan, mutta äärimmäisen kätevä Foodstation on myös junailijan näkökulmasta. Annoksen nappaa mukaansa näppärästi ja junamatka taittuu maha kylläisenä.

 

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

 

// We had such a yummy Wednesday yesterday! I was invited to this amazing new restaurant area here in Tampere by the railwaystation and look how delicious everything was! My favourite? Well, who could resist Minetti’s icecreams..


Kategoriat: Yleinen | 16 vastausta

MUSTAA VALKOISELLA

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Mustavalkoinen yleisilme jatkui vaatetuksessa vielä eilenkin, kun suuntasin avecini kera juhlistamaan uutta, innovatiivista ja ainutlaatuista ravintolamaailmaa Ratapihankadulla. Tuo tilaisuus ansaitsee kuitenkin ehdottomasti oman postauksensa, joten keskitytään nyt aluksi lanseeraustilaisuuden asuun.

bleiseri/ blazer  H&M (secondhand)   t-paita/ t-shirt  H&M  (secondhand)

farkut/ jeans  H&M  laukku/ bag  NYPD   kengät/  shoes  CONVERSE

 

Tyhjensin jokin aika sitten oikein urakalla Paubella’sin blogikirppistä. Haalin saaliikseni ensinnäkin tuo aivan upean oversized-bleiserin, joka oli todellakin nappihankinta! Ylisuuren bleiserin sisuksiin uppoaa näin syksyllä hieman lämpimämpikin pusero ja tyylikäs mustavalkoinen väritys tekee bleiseristä ajattoman ja klassisen hankinnan. Samaiselta blogikirppikseltä löytyi myös bleiseriinkin sopiva mustavalkoinen pusero, jota somistaa suloinen kultainen vetoketju.

Koska aivan täysin en halua omaa tyyliäni ”jakkupukulinjaukselle” vaihtaa, valitsin jalkaani rouheat vaaleansiniset farkut, jotka tekivät lookista omannäköiseni. Tällä asulla pärjäsi niin päivän toimistolla kuin illan bileissäkin.

Psst. Moni on ehtinyt jo kysellä kuinka blogin seuraaminen tuon muuton myötä onnistuu, ja tällä hetkellä parhaiten kärryillä pysyt ehdottomasti blogini Facebook-ryhmän kautta. Blogi päivittyy vielä täällä Blogspotin puolella parin päivän ajan ja tarkempaa infoa muutosta saatte ensitilassa! <3

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

// Look what great pieces I found from an amazing blogfleamarket! I love fleamarkets and as you can see, sometimes you might find amazing pieces! The oversized blazer is my absolute favourite and I also found a matching t-shirt to go with it. This look was so comfortable and chic and it was the perfect choice for celebrating the new Foodstation here in Tampere yesterday!


Kategoriat: Yleinen | 21 vastausta