Kultakuumeilu jatkuu edelleen. Huomaan haalivani asusteita ja koruja, joissa kulta on pääosassa. Kesällä Fashionstore.fi:n alennusmyynnistä hankkimani kullanvärinen Guessin kello on ollut yksi tämän kesän parhaista hankinnoistani- kyseinen kello on ollut ehdottomasti eniten kelloistani käytössä kesän aikana ja täydellisen korukaverin se on löytänyt nahkarannekkeisesta Guessin rannekorusta.
Ilo olikin ylimmillään, kun tein maailman nopeimman heräteostoksen maailman nopeimmalla shoppailuvisiitillä Stockmannille. Rekissä roikkui upea, mustavalkoraidallinen Vilan mekko, jonka selkää koristi pitkä kultainen vetoketju. Hintalapussa seisoi hinta 26,95€ ja sillä hetkellä tajusin, että tämä sijoitus tulee kantamaan pitkälle syksyyn. Mekon 3/4-hihojen, minulle sopivan pituuden ja mukavan strech-materiaalin ansiosta mekko on täydellinen myös viileämpiä syysilmoja varten.
Yllä näkyvällä asulla suuntaan iltapäivällä Helsinkiin, tosin hieman lämmitetympänä versiona, sillä näin kipeilyjen jälkeen en ota riskejä sairastua uudelleen. Jalkaan sujahtavat sukkikset ja harteita lämmittämään pääsee nahkatakki. Kun ilmat tästä vielä viilenevät sopii mekon alle hyvin myös mustat legginsit ja lisälämpöä voi hakea myös kaulahuivista.
Täydellinen, monikäyttöinen syysmekko.
// I found this perfect autumn dress from Vila a couple of days ago. The dress is perfect; it has the long golden zipper behind it and the stripes are so trendy at the moment! The lenght is perfect and the black and white colorcombination looks stunning. The perfect dress for a little trip to Helsinki.. ;)
DESIGNHELMIÄ TAMPEREELLA
Sorinaukio täyttyi tänään designista, kun Tampere sai jälleen nauttia muoti- ja tyylimaailman ihanimmista, raikkaimmista ja persoonallisimmista syystuulista. Designtori on noussut vuoden kohokohdaksi, ja onni onkin, että Tampereella toreja on nyt viime aikoina järjestetty ahkeraan tahtiin.
Tämä oli varmaankin jo neljäs tai viides visiittini Designtorille, ja joka kerta huomaan kamerani suuntautuvan samojen ihanien tuotteiden puoleen. Nämä söpöliinit oli kuitenkin jälleen kerran kuvattava teillekin.
Mary a. jalavan sukkahousuista olen kertonut teille aiemminkin, mutta jälleen kerran nuo vallattomat eläinprintit vetivät minua magneetin lailla puoleensa. Joka kerta, oikeasti joka kerta, vietän pisimmän tovin taatusti Poola Katarynan myyntipisteellä ja joka kerta, oikeasti joka kerta, hypistelen noita samoja pupukorviksia sydän pamppaillen. Vielä en noita pupuliineja ole kotiuttanut itselleni, sen sijaan viime Designtorilta kotiin kannoin upeaksi sisustuselementiksi tyttömäisen vaateripustimen.
Tänä vuonna tarjontaa oli jälleen kerran niin paljon, että joukosta saattoi bongailla myös uusia suosikkeja. Omat ehdottomat uutuuslempparini olivat ehdottomasti Bookie.fi sekä Hankala. Bookie.fi:n maailman suloisimmat kirjakorva- ja kaulakorut olivat syötävän suloisia. Kuinka kätevää olisikaan jos kaulassa roikkuisi pienen pieni muistikirja, johon ystävät saisivat vaikka jättää kädenjälkensä. Hankalan maatuskakorvakorujen edessä sydämeni suli täysin ja asustevalikoimani sai täydennystä. Kurkkaa Instagramista (@curiousnoora) kotiutinko maatuskat mustina vai oransseina.
Tuttuja laukkuja eikös? LATTIALAUKKU-postauksessani esittelin teille sisareltani syntymäpäivälahjaksi saamani ylijäämämuovimatosta tehdyn laukun ja ilokseni pääsin tänään Designtorilla hypistelemään niitä enemmänkin. Edelleen jaksan ihastua tuohon ajatukseen ja siihen kuinka upeita tuotoksia ylijäämämateriaalista saakaan aikaiseksi.
Harmillista kyllä, en vieläkään päässyt hankkimaan työpöytäni koristeeksi kehyksiin Onnela Designin vaaleanpunaista pupukorttia, sillä juuri tuo kyseinen kortti oli torilla loppunut, mutta ovat ne niin suloisia. Nuo hahmot ovat pomppineet kyllä syvälle sydämeeni!
