LAST LAZY CUP OF COFFEE

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Näitä hetkiä jään kaipaamaan, kun arki taas maanantaina koittaa.

Aamuja, jolloin ei ole kiire minnekään. Saan juoda Satumetsä-mukistani kahvia vaikka tunnin jos haluan, keittää vaikka vielä toisenkin kupillisen ja möllötellä sohvan pohjalla blogeja lueskellen ja Eppua rapsutellen. Toisaalta, voisihan sitä arkisinkin opetella heräämään aikaisemmin, jotta saisi aamuun edes hieman pidemmän tovin sellaista rauhallista aikaa. Inhoan kiirettä, niin ja herätyskelloa, mutta toisaalta odotan syksyn mukanaan tuomia blogijuttuja jo niin paljon, että kesäloman loppuminenkaan ei haittaa.

Ja kesähän ei vielä lopu, onneksi, sillä ostin melkoisen alesaaliin kesäjuttuja eilen viidellätoista eurolla Lindexistä.

Kun Lindex lanseerasi näyttävän Holly&Whyte-kokoelmansa jo kauan aikaa sitten, ihastuin siihen välittömästi. Olen hankkinut mallistosta perusvaatteita, jotka ovat kestäneet niin käyttöä kuin kulutustakin äärimmäisen hyvin ja eilen tongin innoissani jälleen kerran Lindexin alerekkejä hyvien löytöjen toivossa enkä joutunut pettymään. Alesaaliini oli melko turkoosivoittoinen, kun kassalle kiikutin niin ihanan kuvioidun tunikankin kuin samaisen malliston kengätkin. Ihanan merihenkiset tossut aion ehdottomasti korkata käyttöön heti tänään ja koska värillisten peili-Reiskojen villitys on levinnyt myös tähän suuntaan, päätin testailla tuota trendiä hieman edullisemmalla vaihtoehdolla. Aviator-malliset peiliaurinkolasit tuovat todellakin ilmettä asuun!

Tällä kombolla siis kohti aurinkoista viikonloppua! Ensin tosin vuorossa on se toinen kupillinen kahvia..

 

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

 

// It’s end of my summerholiday! Noooo! Well, autumn will bring so many amazing events and changes here in my dear blog which I can’t wait so I’m not even sad. And summer isn’t going anywhere! Yesterday I found something great from Lindex; I have fallen in love with their Holly& Whyte-collection and look at these babies! I love the color turquoise and this combination is perfect for the upcoming weekend. <3


Kategoriat: Yleinen | 12 vastausta

HI AUGUST

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen
 

Koiraihmisestä tuli jokin aika sitten kissaihminen. Nuo kaksi valloittavaa kissanpentua veivät sydämeni H&M:n alennusmyynneissä jo jokin aika sitten ja halusin nämä uudet lemmikit ehdottomasti itselleni. Mikä hauskinta; kävin pikkusiskollani Roosalla kylässä ja kuinka ollakaan, hänestäkin oli tullut kissaihminen ja siskokset olivatkin kuin tekstiilikaksoset samanlaisissa puseroissaan. Käykö teille ikinä niin, että ostatte samoja juttuja siskojenne tai ystävienne kanssa toisistanne tietämättä?

 

paita/ shirt  H&M   maximekko/  dress  VILA  

kengät/ shoes  NLY SHOES

aurinkolasit/  sunglasses  D&G (second hand)  laukku/  bag  NYPD

 

Iltalenkillä tuoksui jo syksy. Se on elokuu nyt ja säiden valtiaat heittivät niskaani melkoisen saderyöpyn juuri, kun olin löytänyt ihanat uudet aurinkolasit Pirkkalan Veskasta. Aikamoista kettuilua. Kesälomaa on jäljellä vielä yksi päivä ja arki kolkuttelee jo ovella- sain kun sainkin tänään sen ainoan lomalle suunnittelemani aktiviteetin tehtyä. Vaatehuone on nyt siivottu ja sen kunniaksi hemmottelin itseäni pienellä loppualekierroksella tänään. Jos vaatehuoneesta laittaa kiertoon kaksi isoa muovikassillista vaatteita, saa luvan hankkia sinne yhden (1) uutukaisen lisää, eikös? Näette alesaaliini heti huomenna.

Supersuuret kiitokset teille, jotka kommentoitte niin herttaisin sanoin tuota SUMMERISSA!-postaustani. Kokemus olla mukana tekemässä tv-ohjelmaa nousi tämän kesän ykkösjuttujen joukkoon. Mutta mikä nousikaan teidän suosikiksenne heinäkuun asuistani..

Tiedättekös mitä? Äänestetyimpien heinäkuun asujen kolmen kärki koostuu myös minun lemppareistani! Tämäkin taitaa osoittaa sen, että ruutujen sillä puolen on paljon lukijoita, jotka jakavat kanssani melko samanlaisen ajatuksenkulun, mitä tyyliin ja pukeutumiseen tulee. Ykköseksi nousi kesän ehdoton lempiasuni ja toivonkin pääseväni käyttämään sitä vielä uudemmankin kerran. Myös Matti oli mielissään, että juuri tämä asu voitti, sillä ajelimme varta vasten pitkin kaupunkia etsimässä hauskaa kuvauslokaatiota ja päädyimme, kuinkas ollakaan, Haikan tanssilavalle. Jep!

Lupasin arpoa pienen yllätyspalkinnon äänestäneiden kesken ja tittidii, tällä kertaa onnetar istui Lauran (lauralammi@luukku.com) olkapäällä! Lähetän Laura sinulle sähköpostia vielä tänään. ♥

Startataan yhdessä elokuu hyvillä mielin! :)

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

// I have never really been a cat-person, but those two adorable kittens are so cute that I just had to buy that shirt from H&M! I love it and combined with the maxidress, the look is perfect for rainy summerdays like this one. And guess what? It’s August already! I really hope that summer isn’t still going anywhere!


Kategoriat: Yleinen | 33 vastausta