Koskikeskuksen Bik Bok on ollut esillä blogissani jo tämän kesän aikana useampaan kertaan (ensin kuvasimme myymälässä Summeria ja toteutimmepa yhdessä myös syksyisen lahjakorttiarvonnankin), mutta minulla on jälleen uutisia, jotka on pakko jakaa kanssanne välittömästi!
Tänään on se odotettu päivä, kun muotigurujen Mary-Kate ja Asley Olsenin Bik Bokille suunnittelema ensimmäinen mallisto tulee myyntiin valikoituihin Bik Bok-myymälöihin. Meidän tamperelaisten onneksi myös Koskikeskuksen Bik Bokiin tämä kyseinen mallisto rantautuu tänään klo 18:00! Tuotteita tulee myyntiin rajoitettu erä, joten nyt haukkana paikalle, jos olet iskenyt silmäsi johonkin malliston aarteeseen. Mallisto sisältää laadukkaita materiaaleja, käytännöllisiä ja monikäyttöisiä vaatekappaleita, näyttäviä asusteita ja ripauksen toki myös tyylikaksikon omaa kädenjälkeä ja viitteitä heidän tyylistään.
Eli illalla suunnaksi kannattaa ottaa Koskarin Bik Bok, eikös? ;)
Psst. Bik Bokin lahjakorttiarvonnasta 80 euron lahjakortin nappasi itselleen annuw, onnittelut vielä tätäkin kautta! <3
// Today is the day when Bik Bok by Mary-Kate & Ashley Olsen collection will be in stores! How exciting is that! Here’s some of my favourites from the collection.
Nyt ne syystuulet sitten jo puhkuvat muutoksia bloginkin puolella- ulkoasu vaihtui kerta heitolla bannerin vaihdon myötä jos ei muuta niin ainakin vihreämmäksi ja ilmoitettakoon nyt myös samalla, että ensi maanantaista lähtien Curiouser & Curiouseria ei enää voi seurata Indiedays Inspirationissa. Muistathan kuitenkin, että blogini perässä pysyt niin Blogilistan,Bloglovinin,Facebookin kuin Instagraminkin (@curiousnoora) kautta! Jää ihmeessä seurailemaan mitä muutoksia syksy mukanaan oikein tuokaan.. ;)
Starttaillaan elokuuta eteenpäin nyt kuitenkin asukuvien voimin. Epun päiväkävelyn ansiosta sain jälleen hyvän syyn kuvailla asun tuon mahdottoman kauniin lenkkipolun varrella. Olen niin onnellinen tuosta Helsingin reissulta bongaamastani Guessin ruosteenpunaisesta neuletakista, sillä tuon täydellisempää neuletakkia voi syksyksi vaikea olla löytää. Kultalangat saavat neuletakin säihkymään auringon säteiden osuessa siihen ja muutenkin takki on kuin tehty kaveriksi tuolle synttärilaukulleni.
neuletakki/ cardigan GUESS toppi/ top STRADIVARIUS shortsit/ shorts VILA
Pitkään jatkunut hellejakso ajoi minut epätoivon partaalle, kun kaapista ei tuntunut löytyvän tarpeeksi shortseja. Vilan kulahtaneet mustat housut pelastivat minut kuitenkin mustien shortsien puutteelta, kun saksin pöksyistä puntit pois. Jätin niihin kuitenkin sen verran pituutta, että nämä ”uutukaiset” soveltuvat pituutensa puolesta myös työelämään.
Ja ratkesipa pikkusiskoni Roosan ansiosta myös ikuisuusongelma siitä, millä vekottimella kiharat saisi pysymään edes päivän ajan pidennyksissäni- kaipaisitteko tutoriaalia tästä säkkäräkäkkäräkampauksesta?
Keskiviikossa mennään jo, kohta on ensimmäinen loman jälkeinen työviikko jo puolessa välissä. Tsemppiä kaikkien päivään!
// Good morning Wednesday! Here’s one guesslicious outfit of mine from yesterday. I found that gorgeous Guess’ cardigan on sale from Helsinki and I was so lucky to find it! It’s perfect for the upcoming autumn. All in all, this outfit is full of my old and new favourites and finally I figured out a cute way to do my hair! Curls, curls, curls, I like!