POLSKIS JA LOISKIS- NYT ARVOTAAN LEFFALIPPUJA!

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen
 

Hei kaverit, mitäs sanotte jos startataan viikonloppu käyntiin mahtavalla arvonnalla..

 

 

 

Duncan (Liam James), epävarma ja yksinäinen teinipoika huomaa pian viettävänsä elämänsä kesää, kun hän löytää itsensä keskeltä vesipuiston vauhdikkaita tilanteita seuranaan hulvaton henkilökunta. Askel askeleelta Duncaninkin elämä alkaa näyttää aurinkoisemmalta kun hän ui tiensä altaan pohjalta takaisin aurinkoon. Haastetta teinipojan elämään tarjoaa tosin myös taustalla häärivä äiti (Toni Collette) poikaystävineen (Steve Carell) ja välillä Duncanin onkin vaikea löytää paikkaansa perheessä.

 

”Nat Faxonin ja Jim Rashin ohjaama ja käsikirjoittama kesäkomedia kastelee terävällä huumorilla.”

Finnkino, The Way Way Back

 

 

Elokuva saa ensi iltansa perjantaina 16.8. ja nyt sinulla on mahdollisuus päästä kurkkaamaan, miltä Duncanin kesä valkokankaalla näyttääkään.

 

 

Osallistut The Way Way Back-lippupaketin (2 lippua/paketti) ja Luhdan pyyhesetin arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttiboksiin. Palkintoja arvotaan kolme (3) kappaletta. Jätä kommenttiisi nimimerkki/ sähköpostiosoite.

 

Liput käyvät The Way Way Back-leffan valitsemaasi näytökseen kaikissa Finnkinon teattereissa.

 

Arvonnan osallistumisaika alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 11.8. klo 18:00.

 

Vauhdikasta viikonloppua!

// Sorry guys, this competition is only for my Finnish readers, but hey, have you already seen this new comedy? :)


Kategoriat: Yleinen | 123 vastausta

TAPAHTUMIEN YÖ, NOOOT

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Tampereella tapahtuu yöllä, mutta minä olen kääriytynyt sohvan nurkkaan elokuun Olivian kera. Tapahtumien yö olisi varmasti ollut pullollaan toinen toistaan upeampia juttuja, mutta tällä kertaa sohva veti minua magneetin lailla puoleensa ja päätin hyvällä omalla tunnolla latailla energiavarastojani viikonlopun varalle.

Vavisutti iltaani sentään Iltalehden etusivulta bongaamani uutinen (klik!), jonka mukaan olen käyttänyt koko elämäni niinkin yksinkertaista tuotetta kuin pinni aivan päin honkia. Pinneistä puhuttiin myös elokuun Olivian sivuilla, mutta ennen pinnikampauksia on selvitettävä kuinka sitä pinniä nyt sitten tulisi käyttää. Auttakaa te. Kumpi vai kampi?

Tälläinen tapahtumien yö täällä- aikamoista.

Psst. Muistakaahan muuten murmelit, että Olivian teille räätälöimä supertarjous on edelleen voimassa. Minna Parikan kukkaro olisi melkoisen näpsäkkä asuste tulevaan syksyyn, vai mitä?  Tarjoukseen pääset tästä (klik!). <3

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

 

Postaus sisältää mainoslinkin. Bloggaaja hyötyy taloudellisesti linkin kautta tehdyistä tilauksista.

 

// Hey guys! This is how my evening turned out to be- cozy and comfortable in the good company of the Olivia magazine. Not bad at all if you ask me.


Kategoriat: Yleinen | 19 vastausta