OUT WITH THE OLD AND IN WITH THE NEW?

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

 
Tähän tilanteeseen sopisi biisi, ”uuden nuken saanut pikku-Noora on…”.

On tainnut tulla aika luopua. Monen monta yhteistä askelta olemme viimeisen kahden vuoden aikana tepastelleet, mutta nyt olemme tulleet tilanteeseen, josta jatkamme eri teille. Minä ja lemppariconverseni. Ihan lempparit, mutta katsokaa nyt. Ei noilla elämän kolhimilla popoilla enää kovin pitkälle olisi pötkinyt.

Vai olisikohan sittenkin.. Jos vähän kursisi niitä kokoon sieltä täältä ja ehostaisi pintaa, niin voisikohan yhteinen matkamme vielä jatkua? Nauhat heitin tosin jo pesukoneeseen ja ne tulivat sieltä yhtä likaisina ulos kuin olivat sinne mennessään, joten… Vinkkejä? 

Jotta tätä luopumisprosessia olisi hieman helpompi käsitellä, klikkailin ostoskoriin vitivalkoiset Converset Stockmannin kanta-asiakasalennuksesta. Olen tullut siihen tulokseen, että nahkaconssit ovat se minun juttuni; edelliset kengät kestivät siis parisen vuotta ja tälläiselle kenkien kaltoinkohtelijalle, nahkapinta on helpompi pitää puhtaana kuin kangas. Joku poposeni olikin jo bongannut LAZY LÖRDAG-postauksestani, ja olen niihin huipputyytyväinen. Varsi on hieman matalampi kuin aikaisemmissa Converseissani, mutta malli on ihanan siro ja tyttömäinen! Tennaritypy tykkää!

… mutta miettii samalla, miten tekohengittäisi vielä nuo vanhatkin kengät kuosiin.

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA  ON FACEBOOK

// It was time to buy a new pair of shoes for the autumn, but is there any ways or tricks how to make my old Converses at least a little bit more ”fresh”.. I just don’t want to throw them in garbage…


Kategoriat: Yleinen | 27 vastausta

LAZY LÖRDAG

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Huomenia täältä lauantaiaamiaispöydästä. Tarkoituksena oli suunnata heti aamusta Keskustorille Eurooppalaiselle Ruokatorille, mutta kellon soidessa yhdeksältä suunnitelmat vaihtuivatkin hiiieman pidempiin uniin. Nyt Matti kiiruhti kuitenkin jo aamusalille ja itse kokosin jääkaapin herkuista kevyen aamiaisen itselleni. Samalla nautiskelin myös eilisen nopean shoppailukierroksen tuloksista. Löysin kaksi aivan ihanaa ja monikäyttöistä toppia vielä loppualeista huokeaan hintaan ja nyt pitäisikin osata päättää kumman ympärille päivän asua alkaa kokoamaan, juuri tälläisiä lauantaiaamujen pitääkin olla.. ;)

Jokunen teistä ehtikin jo kysellä, että enkö aio lainkaan tehdä postausta parin viikon takaisista syntymäpäivälahjoistani. Pikkusiskoltani Roosalta saamani lattialaukun ehdinkin jo jokin aika sitten esitellä, mutta eilisen asusta löytyikin aarre, jota en vielä ollut edes raaskinnut ottaa käyttöön. Matti yllätti minut nimittäin melkoisesti ostamalla minulle synttärilahjaksi aivan ihanan pehmoisen Michael Korsin neulepuseron ja vielä lempivärissäni! Eilen oli juuri sopiva ilma shortsit+neule-yhdistelmälle, joten pääsin ulkoilemaan ensimmäistä kertaa Michaelin kanssa.

Uskomatonta kuinka kokokin osui noin hyvin kohdalleen, ja synttäritypy oli kyllä todella otettu tästä lahjasta. Neuleen kaveriksi yhdistin mustaa ja kultaista. Sininen ja kulta sopivat mielestäni upeasta yhteen ja poikki saksimani Vilan housut ovat shortseina aivan ihanat.

neule/  sweater  MICHAEL KORS  shortsit/  shorts  VILA   kengät/ shoes   CONVERSE

kello/  watch  GUESS  rannekoru/ bracelet  GUESS  laukku/ bag  NYPD

 

 

Tälläisillä fiiliksillä siis kohti viikonloppua. Muistattehan, että mikäli kaipaat tekemistä pimeneville syysilloille, leffalippuarvonta jatkuu vielä huomiseen asti!

 

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

 

// It’s weekend again and I’m loving it! With delicious breakfast this morning started in a good mood and I wanted to show you guys what I got as a birthday present from my dear boyfriend Matti. I love the color blue, I love Michael Kors and I especially love my boyfriend. Matti gave me a gorgeous blue MK sweater and yesterday I decided to combine it with my diy-shorts and gold accessories. I really liked the outcome, what about you?

 

 

 


Kategoriat: Yleinen | 17 vastausta