#SEKEHUMUNKULTASIAKENKIÄ

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

samihedberg

Kyllä meinaan kannatti kiitää kauheeta vauhtia Helsingistä eilen Tamperetaloon ja Sami Hedbergin hullunkuriseen kainaloon.

Rautatieasemalle päästyäni päätin mennä suoraan hengailemaan Tamperetalolle ja odottelemaan Hedbergin keikan alkua. Keikan alkuun oli vielä reilu tunti ja mietinkin jo hetken, että mitenkäs tässä nyt sitten pitäisi saada aika kulumaan. Noh. Sitten törmäsin The Samiin. Mikä munkki mulla oikein kävikään! Äkkiä kamera laulamaan ja fangirlille nimmari messiin.

Arvostan tätä nykyä myös Samin tyylitajua aiempaa enemmän. Se kehu nimittäin mun kultasia Korsin kenkiä. Fiksu mies.

unnamed1 OLYMPUS DIGITAL CAMERA unnamed

Melkoinen rupeama standuppia Samilla on vielä edessään, tavoitteena on nimittäin rikkoa Guinnesin maailmanennätys ja heittää vuoden aikana 365 keikkaa. Eilen Tamperetalossa vedettiinkin peräti kolme keikkaa ja keikkakalenterista lunttasin, että tämän vuoden aikana keikkoja on Tampereella vielä useampiakin. Menkäähän joukolla kikattamaan. Eturivin paikkoja kannattaa ehkä välttää jos ei mieli Samin piinapenkkiin.

Ja sinne eturivin paikoille ei ehkä myöskään kannata saapua myöhässä. Sen oppi kantapään kautta eilen paikalle myöhässä saapunut pariskunta.. ;)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

enkku2

This fangirl had a great night yesterday when I accidentally met the funniest man in Finland, a stand-up comedian Sami Hedberg at Tamperetalo. A funny man, a great show.


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina , , | 12 vastausta

VARRELTA VIIME VIIKON

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

candc134

Huhtikuu alkaa olla jo puolessavälissä. Aika kiitää ja pian käännetään jo vapun kautta sivua toukokuuhun. Olen melko varma siitä, että lapsena vuodet eivät vierineet ohi yhtä nopeasti. Sinne katosi suitsaitsukkelaan viikko viisitoistakin.

1 Perjantaipuskaperinteeni on jatkunut tuloksekkaasti jo vuoden alusta alkaen. Keittiönpöydällä on miltei aina tuoreita kukkia ja kimppu tulppaaneita tuo kevään mukanaan. Miettikää kuinka näppärää olisi jos saisit tilata kotiisi kerran viikossa yllätyskimpun kukkia, etkä koskaan etukäteen tietäisi mitä papereiden sisästä löytyy. Vähän kuin tuoksuva LivBox! 2 Shinetattoo.fi:ltä saamani tatskat veivät sydämeni ja varsinkin love-tatskan fonttiin ihastuin niin kovasti, että mietin jo hetken josko sittenkin poikkeaisin periaatteestani olla ikinä hankkimatta tatuointeja. 3 Goodbye frenchfries! Laitoin Moschinon kännykkäkuoret jäähylle, kun ostin Nelly.comista Marc by Marc Jacobsin kasettikuoret. So cool! 4 Vaalea tukka on tullut jäädäkseen. Kunpa sävy vain pysyisi raikkaana eikä alkaisi kellastua *fingers crossed*. 5 Viime viikon kovin lounaskombo; tuore Elle, hullunhyvä Bonaquan mustikkahunajavichy ja maailmanparas Kitchen Joyn Thai Cube seesamikana nuudeleilla. 6 Oletteko huomanneet, että vaalit lähestyvät? No niiltä nyt ei ole voinut välttyä kukaan. Mainoksia on tienvarret ja postiluukut pullollaan. Mä kipittelin jo reippaasti ennakkoäänestämään vietettyäni ensin hetkisen Aamulehden vaalikoneen parissa. Herätys tyypit, kai säkin äänestät! 7 Joanna sulla on ihana uusi blogi! Tutustuin tähän ihanaan mimmiin vasta viime vuonna Wienissä, mutta on kyllä melkoisen hurmaavan ja joannamaisen blogin laittanut tämä typy pystyyn.

Viikko 16 olkoon yhtä värikäs ja onnistunut.

candc1342

enkku2

Last week was great! These seven pics will tell you all about it.


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 6 vastausta