Lomamatkalla kuuluu hieman hemmotella itseään, kröhöm, eikös. Tallinnan matkakin lasketaan lomamatkaksi varsinkin tältä erää, kun sen suurempia reissuja ei lähitulevaisuudessa ole suunnitteilla ja loppulomakin taitaa vierähtää vain kotinurkissa. Tokihan siis muutama tuliainen (itselleni) löytyi myös tämän reissunaisen laukusta, kun kotiuduin maanantaiselta päiväreissulta Tallinnasta.
Aloitetaan tärkeimmästä, Sakarista. Muistatteko vielä Epun parhaan ystävän Sakarin, jolle jouduin jo viime kesänä suorittamaan kirurgisia toimenpiteitä (tarkemman potilaskertomuksen löydät täältä (klik!)). Noh, nyt kävi niin, että Sakarin kokoon kursiminen ei enää onnistunut ja oli Sakarin aika poistua keskuudestamme. Huolehtivaisena mamina en kuitenkaan halunnut järkyttää Eppua asialla, ja Tallinnasta ostinkin Sakarin korvikkeen. Koko laivamatkan jännitin kuinka uusi Sakari kotona otettaisiin vastaan ja vaikka Eppu harvinaisen fiksu yksilö onkin, niin ilmeisesti seepra kuin seepra käy Sakariksi vallan mainiosti. Sakari 2.0, success! ;)
Rocca Al Maressa vierailimme nyt ensimmäistä kertaa, ja ostoskeskus oli kattavuudessaan oikeinkin positiivinen yllätys. Itse syöksyin suinpäin tutkiskelemaan Guessin liikkeen aletarjontaa ja löysin kuin löysinkin itselleni sieltä suloisen clutchinakin toimivan lompakon. Sähkönsininen lompakko on upea ilmestys, jonka viimeistelee säihkyvän vihreä koristereunus. Tälläinen lompakko kätkee helposti sisuksiinsa myös vaikkapa iPhonen, joten usein nappaankin esimerkiksi ruokatunnilla lounaalle lähtiessäni vain lompakkoni mukaan.
Sen lisäksi, että Rocca Al Maren Mangosta ostin myös tuon ensimmäisessä kuvassa näkyvän hehkuvan punaisen topin, kulutin lopun matkakassastani laivan tax freessä. Elizabeth Ardenilta löysin nimittäin hyvässä alennuksessa olleen Traveller’s Kitin, jonka tuotteilla saa kesäkasvot hehkumaan. Paketti sisälsi High Shine-huulikiillon lisäksi nimittäin Mineral Bronzing-puuterin ja elämäni ensimmäisen poskipunan, sävyssä Sunblush 06.
Tälläistä pientä kivaa tarttui siis mukaan Tallinnan reissultamme. Sanomattakin on selvää, että tärkein ostoksistani oli ehdottomasti Sakari Kakkonen.
// This is what I got for myself from our cruise to Tallinn. The red top was a great found from Mango and for our little guy Eppu the dog, I bought that cute little zebra to replace his old toy which got broken last week. From Guess’ store I found the bluest wallet and from taxfree, I bought some products from Elizabeth Arden. Every girl needs some souveniers, right? ;)
LAST FASHIONABLE CHANCE
Nyt alkavat olla viimeiset hetket käsillä, kun voit vielä heittää arpalipukkeesi mukaan Fashionstore.fi:n kanssa yhteistyössä järjestettyyn blogisynttäriarvontaan, jonka voittaja saa valita itselleen vapaavalintaisen tuotteen kyseisestä verkkokaupasta. Arvonta päättyy huomenna klo 12:00, joten nyt kipin kapin valitsemaan oma suosikkituote Guessin, Ti Senton, Liu Jo:n ja monien muiden vaihtoehtojen joukosta.
Arvontaan pääset tästä (KLIK!).
Itse palasin juuri takaisin kaupungin hälyyn maaseudun rauhasta ja mukanani kulki mikäs muukaan kuin todellinen tilaihme, jokin aika sitten blogin kautta saamani Guessin vallan mainiosti viikonloppulaukuksi käyvä Chesca Satchel. Samaista laukkua myydään nyt upeassa ruosteenpunaisen sävyssä Fashionstorella hurjalla alennuksella. Laukun löydät täältä.
Tämä Fashionstoren kanssa toteutettu arvonta on ollut kyllä ehdottomasti yksi huikeimmista koskaan blogissani järjestetyistä arvonnoista, ja itseänikin jo ihan jännittää, kenen unelma huomenna arvonnan päättyessä toteutuu.
Nyt tämä reissunainen suuntaa sohvan pohjalle köllöttelemään. Huominen kesälomapäivä onkin vielä toistaiseksi ilman ohjelmaa, ja hyvä niin. Eikös lomalla kuulu vähän huilatakin? ;)
