HYVÄNTUOKSUINEN HEINÄKUU

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

     DONNA KARAN NEW YORK – Be Delicious Fresh Blossom   

Pieniä arjen piristyksiä, mukavia yllätyksiä, niistä on ihanat kesäpäivät tehty.

Halusin vinkata teillekin aivan ihanaisesta tuoksusta, jonka paketoin kummitädilleni synttäripakettiin. Juhlimme syntymäpäiviämme peräkkäisinä päivinä ja ajattelin Kaija-tädinkin kaipaavan hieman piristystä. Olen pitkään kantanut meikkipussissani ihanaa DKNY:n tuoksunäytettä Be Delicious Fresh Blossom-tuoksusta, ja olen tykästynyt siihen niin kovin, että päätin antaa samaisen hajuveden lahjaksi myös tädilleni.

Tässä täydellisessä kesätuoksussa tuoksuvat niin aprikoosi kuin raikas greippikin, ja läpi tunkevat myös herttaiset kukkaistuoksut- ei liian imelää, mutta kuitenkin herkkää. Tuoksu on naisellinen ja sopii mielestäni niin arkeen kuin juhlaankin. Uskon, että lahja tuoksuu lahjansaajan nenään herkulliselta sekoitukselta kesän muistoja, auringonsäteitä ja kukkaniittyjä.

Kaunista (hih, ja hyväntuoksuista) heinäkuistä hellepäivää kaikille.

Psst. Ja mikäli joku kaipaa vielä hyvää mieltä ja lukemista lomapäiville, älkää unohtako tuota Olivian Curiouser & Curiouserin lukijoille räätälöimää tarjousta (klik!). Saat kotiinkannettuna 3 kpl Olivia-lehteä sekä valitsemasi tilaajalahjan, joko Minna Parikan (!!) suunnitteleman kukkaron tai Nora Norwayn tyylikkään rannekorun hintaan 14,90. <3

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

// I want to congratulate dear auntie of mine, Kaija. She had her birthday a day before mine and I decided to give her my favourite DKNY’s perfume. It smells like summer, flowers and sunshine, summer in the bottle, someone might say.


Kategoriat: Yleinen | 4 vastausta

SYNTTÄRITAKKI

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Taas osoittaa mittari uusia ikävuosia ja aurinkoinen päivä alkaa kääntyä jo illaksi. Takana on syntymäpäivä täynnä touhua ja tekemistä, ihania lahjoja ja tärkeitä ihmisiä, herkkuja ja helliä suukkoja Epulta ja ennen kaikkea syntymäpäivä, joka jää taatusti ikuisiksi ajoiksi mieleeni.

Instagramissa minua seurailevat tietävätkin jo, että suuntasin tänään Helsinkiin kuvauksiin, joten aamu alkoi parin tunnin ajelun jälkeen varsin mukavasti, kun ammattilainen laittoi kuvauskuntoon niin meikit kuin hiuksetkin (rrrakastin tuota kampausta!) ja kuvat otti todellinen tehotiimi, Twice Helsingin pojat. Tiedän, että varmasti inhoatte sitä, kun seuraavaksi sanon, että ”näistä kuvauksista en vielä voi kertoa enempää” ja heitetään joukkoon vielä kliseinen ”syksy tuo mukanaan muutoksia”, mutta lupaan, että kauaa ei enää tarvitse odottaa, kun salaisuuksien verhot vihdoin avautuvat.

Muttaaaa, saan esitellä teille vaikka heti löytöni Jumbon KappAhlista! Auttaako se? Eikö nimittäin olekin aivan ihana takki. Vaaleanpunaisilla kukilla ja pikkulinnuilla koristeltu bomber-mallinen takki hyökkäsi alerekistä silmilleni alta aikayksikön ja halusin sen ehdottomasti itselleni. Hintalapussa komeili 20 euron hintalappu, mutta kuinka ollakaan, kun alehinnasta sai nyt vielä puolet pois, verotti tuo takki lompakkoa 10 euron verran. Happy birthday to me!

takki/ jacket  KAPPAHL  toppi/ top  STRADIVARIUS  laukku/ bag  LOUIS VUITTON

farkut/ jeans  GINA TRICOT  kengät/ shoes   GUESS

aurinkolasit/ sunglasses  DOLCE & GABBANA

 

Nyt synttäritypy suuntaa kauneusunille (..olin huomaavinani pari ryppyä aamulla) ja kiittää sydämensä pohjasta kaikkia onnittelijoita niin blogin, Facebookin kuin Instagraminkin puolelta.

 

Hassua kuinka tärkeitä olettekaan minulle, vaikka minulla ei ole hajuakaan siitä keitä suurin osa teistä edes on. Kiitos <3

 

// Happy birthday to me! It was my birthday today and I bought myself  a birthdaygift.. Oops! I found that cute jacket from Kappahl only for 10 euros & I just had to buy it,loving that print and the colors! One happy birthdaygirl here. <3


Kategoriat: Yleinen | 39 vastausta