RAINY STEPS

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

 
Yhtäkään sateenvarjoa ei vahingoitettu näissä kuvauksissa. Poikaystävä tosin ilmoitti melko kuuluvasti, että vastaavanlaisessa monsuunisadekuurossa ei enää ikinä asukuvia oteta. Plääh.

neule / sweater  SAINT TROPEZ  farkut/ jeans  GINA TRICOT 

laukku/ bag  NYPD

kengät/ shoes  NLY SHOES  huivi / scarf  ONLY

Ylläni oli eilen pitkästä aikaa Göteborgin lentokentältä ostamani harmaa Saint Tropezin neule ja neuleet ovat kyllä yksi lämmin ja pehmoinen syy odottaa syksyä, ja juurikin tälläisiä viileän sateisia syysilmoja. Neuleen pariksi sopii niin asusteena kuin lämmikkeenäkin toimiva värikäs huivi, tällä kertaa Onlylta, ja lätäköiden yli on helppo pomppia (tai talsia läpi) kiilakorkotennareilla. Pukeutumisen saralla odotan syksyä kyllä kovasti. Kesän shortsit/t-paita-kombot jäävät taka-alalle ja tilalle tulee lämmin ja mukava kerrospukeutuminen. Mutta toki kesäkin saisi vielä piipahtaa täällä päin- rusketukseni taso on samalla tasolla kuin toukokuussa ja muutenkin aurinkoenergiaa tarvitsisi tankata hieman lisää tulevia pimeitä iltoja varten.

// These rainy steps were photographed yesterday- in the middle of that autumn storm which almost broke my umbrella! Autumn is coming and you can see that also in my outfits; warm sweaters and jumpers, scarfs and wellies, that’s the way the cookie crumbles.. 

Starttailen täällä juuri herkullista torstaiaamua ja kappas, tänäänkin sataa. Ei anneta sen haitata. Tämä viikko huipentuu huomiseen ja illalla esittelen teille vielä pienen hankinnan, jonka eilen tein Cottonilta.

Tuon hankinnan seurauksena alla näkyvät iPhone 5:een käyvät Michael Korsin silikonikuoret jäävät tarpeettomiksi ja ajattelinkin tiedustella, josko jollain teistä olisi niille tarvetta. Valkoiset kuoret (ovh. n. 35 euroa/ ostettu Cottonilta) olivat käytössä minulla vain pari päivää, mutta havaittavissa on reunoissa käytön jälkiä (tummentumia). Valkoinen väri tuntui keräävän laukussa pyöriessään melkoisesti likaa ylleen, joten kuoret jäivät vähäiselle käytölle. Vihreistä kuorista olen itse maksanut muistaakseni n. 17 euroa (Nelly.com) ja reunoissa on havaittavissa käytön jälkiä.

EDIT: Valkoiset kuoret myyty, vihreät vielä vapaana! :)

Miniblogikirppis toimii tällä kertaa näin: jos kiinnostuit kuoresta/ kuorista, lähetä tarjouksesi minulle sähköpostitse curiouserandcuriouser@hotmail.fi.

 

Nyt sateeseen ja kohti töitä! Ihanaa päivää kaikille ♥

 

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

 

 


Kategoriat: Yleinen | 18 vastausta

KENKÄHUPS!

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen
 

KENGÄT :  MINNA PARIKKA SALE

Kaikki alkoi siitä, kun näin Nelliinan blogissa aaaaikoja sitten ihanat Parikat- kuka nyt olisikaan voinut niin herttaisen sydämellisiä kenkiä vastustaa? Kenkäpari tallentui verkkokalvoilleni ja salaisissa unelmissani päätin tilaisuuden tullen hankkia samaisen parin. Tuolloin en tosin käyttänyt edes korkokenkiä, mutta mitä sitten, olisihan tuollaisen parin voinut laittaa vaikka kirjahyllyn päälle koristeeksi.

Tuosta on aikaa jo useampi vuosi, mutta Parikat eivät kuitenkaan tepastelleet kenkähyllylleni unelmista huolimatta. Kenkien hankkiminen nousi lopulta suureksi ongelmaksi, sillä haluamiani malleja löytyikin yhtäkkiä valikoimista aivan liikaa ja pääni meni Parikoista aivan pyörälle.

.. kunnes eilen.

Yksi yllänäkyvistä kenkäpareista on nyt matkalla luokseni. Arvaatko mikä (..ja Iina ei saa vastata tähän kysymykseen;) ?

Psst. Mikäli Minna Parikka on herttaisilla tuotteillaan valloittanut myös sinut, kannattaa tsekata tuo Olivian lukijoilleni räätälöimä tarjous, jossa tilaajalahjaksi voi valita MP:n Oh My Dear!-kukkaron. ♥ Bloggaajalle kertyy tuloja linkin kautta tehdyistä tilauksista.

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

 

// These shoes are made for walking.. I have fallen in love with these gorgeous shoes designed by Minna Parikka. Which one is your favourite?


Kategoriat: Yleinen | 39 vastausta