HEY CUTIE, HERE’S YOUR SMOOTHIE

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Olin tulossa kertomaan teille siitä, kuinka flunssaisen mielen piristää syksyinen, suomalaisen luonnon antimista shakerissa smoothieksi survottu vitamiinipommi, mutta tulinkin yhtäkkiä toisiin ajatuksiin. Tämän flunssailijan hyvään mieleen olette nimittäin TE antaneet nyt sellaisen energiaruiskeen, että nuhakin alkaa olla jo historiaa (okei, pienet aplodit myös nenäsumutteelle, joka on tehnyt taikojaan).

Alkuviikosta hurmavista hurmaavin Marika linkitti blogini yhdeksi lempiblogeistaan, tänä aamuna siinä nenän niistelyn lomassa luin lähes tippa linssissä Re:fashionin Behind the Scenes-blogia, jossa kerrottiin siitä, miksi juuri C&C on tärkeä osa uutta portaalia ja nyt äsken kommenteja lueskellessani, myös Laura tuli kertomaan, että blogini on yksi hänen suosikeistaan. Olen oikeasti tälläisistä kehuista niin otettu, ettei siinä tarvita edes enää smoothieita hymyn huulille tuomiseen. Kiitos. Olette te aikamoisia.

Mutta koska siellä ruudun toisella puolen saattaa olla joku, joka potee tätä samaista flunssaa, laitan syksysmoothien reseptin ihan varmuuden vuoksi jakoon.

Vaikka kesä on tuoreiden ja herkullisten marjojen ja kasvisten aikaa, ei sovi unohtaa, että myös syksyllä on melkoisia vitamiinin lähteitä saatavilla. Tällä kertaa smoothiemasiinaan löysivät tiensä kaksi vasta hetki sitten puusta pudonnutta omppua, kourallinen torikojusta ostettuja mustikoita ja hieman pakkaa sekoittamaan kirpsakan makuisia puolukoita. Tämän lisäksi supersmoothiesi ei kaipaa kuin lorauksen rasvatonta jugurttia ja maitoa, jonka jälkeen se onkin valmis herkuteltavaksi.

Tiedättehän sen sanonnan, omena päivässä pitää lääkärin loitolla; tämän setin jälkeen ei ole siis muuta vaihtoehtoa kuin herätä terveenä ja pirteänä huomiseen päivään! ;)

 

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

 

// My kind of snack. Fresh fruits and berries mixed together. So good.


Kategoriat: Yleinen | 18 vastausta

LOOKING GRRRRLICIOUS!

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

 

takki / jacket  20,00EUR (SALE)  neule / sweater 19,95EUR  kaulakoru / necklace 34,95EUR

tregginssit / treggings  14,95EUR  laukku / bag  24,95EUR 

kengät / shoes 39,95EUR

 

Kun johonkin muotivillitykseen hurahtaa, niin se on menoa sitten. En olisi vielä muutama vuosi sitten kuvitellut, että seisoisin Duomon edessä leopardipilkuin kuorrutetussa maxihameessa tai metsästäisi haukan lailla pilkullisia pöksyjä kesän loppualeista. Todistusaineistoa löytyy molemmistakin hurahduksista, mutta pitäisiköhän huolestua, kun H&M:n alennusmyynneistä päätin hetkeäkään epäröimättä klikata kotiin kuositetun takin?

 

 Syksy on usein pimeää, sateista ja ankeaa aikaa ja jo pelkästään vaatemyymälöiden hyllyiltäkin sen huomaa, ihmiset kääriytyvät tuolloin mieluiten tummiin väreihin. Myös minä. Minulle on kuitenkin tärkeää tuoda asuun ”sitä jotakin”, joko printein tai vaikkapa asustein. Jos puolet asun pinta-alasta on pilkullista printtiä, niin voidaan varmaan puhua melkoisestakin katseenvangitsijasta.

 

Turha tässä on kai selitellä. Se olen sitten minä, joka kiitää syysmyrskyissä Hämeenkadulla pilkkutakki ylläni leopardin lailla.

 

 

CURIOUSNOORA INSTAGRAMISSA @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA FACEBOOKISSA

 

 

// What can you do, I have fallen head over heels in love with this grrrlicious print.

I hope my new jacket will be here soon, I just can’t wait.


Kategoriat: Yleinen | 15 vastausta