Kesäloman startti tarkoitti ehdottomasti sitä, että oli vihdoin aika kaivaa yksi kauneimmista omistamistani kesämekoista esiin- Vilan pitsimekko on kuin tehty näille lämpimille kesäkeleille; rakastan tuota kuviointia, luonnonvalkoista väriä ja kaikkea siihen liittyvää tyttömäisyyttä.
Toinen tämän kesäasun helmi on ehdottomasti tuo Pertti Palmrothin nahkalaukku, joka on second hand-löytö kirpputorilta jonkin ajan takaa. Laukussa on upeat kultaiset yksityiskohdat ja väri on täydellinen. Laukku kätkee sisäänsä ne tärkeimmät, harmillisesti ei kuitenkaan ihan järkkäriä.., ja on pitkän kantohihnansa ansiosta varsin käytännöllinen kesälaukku. Lomalla on kyllä ehdottomasti ehdittävä jälleen kirpputoreja kiertämään!
Koruiksi valitsin vain kultaisia aarteita; rannetta koristaa sekä BESO Helsingin että Fanny Lyckmanin Estradeurin kanssa yhteistyössä tehdyn malliston koru, korvissa kimmeltelevät Matilta nimpparilahjaksi saadut Guessin korvakorut ja kaulassa roikkuu minulle tärkeä onnenkoru. Joku teistä jo kysyikin, mikä kultainen kaulaketju on nyt kaulassa näkynyt pitkään ja kerrottakoon, että kyseessä on koru, jonka sain 10 v. täyttäessäni vaariltani ja mummultani. Nyt, kun vaari joutui sairaalaan pari kuukautta sitten ja on ollut huonovointinen, olen pitänyt kaulakorua ikään kuin onnenkoruna kaulassani. Se on myös äärimmäisen kaunis. <3
Tänään nautimme varsin rentouttavasta ja rauhallisesta kesäpäivästä. Eilisilta vierähti nimittäin aiemmista suunnitelmista poiketen Acutassa, kun Matin migreenikohtaus ei ottanut loppuakseen ja visiitti lääkäriin oli paikallaan. Nyt on Mattikin onneksi lomafiiliksissä ja ennen kaikkea kunnossa. Ihanaa, sillä pelkäsimme jo hetken, että huominen lomamatkamme Tallinnaan peruuntuisi kokonaan.
Huomenna juhlitaan blogini virallisia 3 v.-syntymäpäiviä ja seuraavaksi suuntaankin valmistelemaan teille toista synttäriarvontaa. Ensimmäinen arvonta (KLIK!) on kerännyt jo valtavan osallistujajoukon, mutta vielä mahtuu ja ehtii mukaan! ;)
Tänäänkin kuvailimme rantsulla, mutta vieläkin pysyi talviturkki päällä. Matti ehdotti, että kävisimme vielä illalla uimassa, mutta kröhöm, en nyt vieläkään lupaa mitään.. ;)
PUFFY HEARTS
Huomenta! Kesälomalainen täällä hei. ♥
Päätin aloittaa lomani tehokkaasti ja olen käyttänyt tämän aurinkoisen lauantaiaamun siivoamiseen- roskikseen on lentänyt kaikennäköistä turhaa ja tarpeetonta, pyykkiä on pesty monta koneellista ja nyt vihdoin ehdin hieman hengähtää. Ajattelin, että kun tälläiset hieman ei-niin-mielekkäät-siivouspuuhat hoitaa pois alta jo loman alussa, on mukavampi startata se loman rentouttavampikin osuus.
Nyt on kuitenkin koti tuunattu kuntoon, ja ajattelin tulla vielä paremmin esittelemään teille, mitä ihanaa Matin antamasta nimipäivälahjasta löytyikään. Vilauksen näistä ihanuuksista näittekin jo tosin videopäiväkirjastani (klik!).
Käytännölliset, pienet ja sirot korvakorut minulta ovatkin puuttuneet, ja oli ihanaa huomata, että Mattikin oli selvästi huomannut innostukseni (=lukenut blogistani) kultaisia koruja kohtaan. Niinpä nämä Guessin (Small Puffy Heart Studs) korvakorut olivatkin todella mieluinen nimipäivälahjayllätys. Olen kyllä viimeisen vuoden aikana löytänyt itsestäni todellisen Guess-fanin. Mielestäni Guessin tuotteet ovat nyt parin viimeisen vuoden aikana muuttuneet juuri sellaisiksi, jotka miellyttävät minun silmääni ja varsinkin laukkujen ja korujen suhteen olen huomannut hintalaatusuhteen olevan kohdillaan.
En siis voi olla edelleen hehkumatta sitä, kuinka uskomaton arvonta (klik!) blogissani nyt onkaan käynnissä. Voittaja saa valita itselleen _minkä tahansa tuotteen_ Fashionstore.fi:n valikoimista. Kai olet jo jättänyt arpalippusi mukaan arvontaan.. ;)
Aurinkoista viikonlopun starttia kaikille!
// Sunny morning to everybody! Look what I got. My boyfriend got me these beautiful heart earrings as a namedaygift this week and j’adore them! They are so cute and because of my present ”gold fever” I have a feeling that I’m gonna wear these a lot ♥
