VALOKUVIA JA VOHVELEITA

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

 
On sitten loma tai ei, niin silti nämä viikonloput hurahtavat ohi hurjalla vauhdilla. Viikonloppu oli täynnä kaikenlaista ohjelmaa ja ihan joka paikkaan en edes ehtinyt, vaikka kuinka olisin halunnut. Väliin jäi niin (ah-niin-ihanan-)Cheekin keikka Tammerfesteillä kuin hurmaavan Annikan syntymäpäivätkin ja samalla tahdilla jatketaan myös ensi viikkoon, kun heti huomenna startataan huikean kiva arvonta ja torstaista, syntymäpäivästäni, tulee taatusti blogini ansiosta melko unohtumaton. Can’t wait!!

Yhtenä iltana viime viikolla kuitenkin vain olimme ja möllöttelimme sohvan pohjalla, vohvelikestien merkeissä. Tein pitkästä aikaa vohveleita, joita herkuttelimme tuoreiden mansikoiden ja vadelmien kera, unohtamatta tuota kaikkea silmänruokaa, mitä vastakehitetty filmirulla toikaan tullessaan..

Kiitos Ida ja Plastic Cameras, kun toitte jännityksen takaisin valokuvaamiseen! Muistatteko, kun kerroin, että kuvailin juhannuksena Plastic Camerasista ostamallani Lomographyn Fisheyella ja samainen kamera oli mukanani myös Tallinnassa. En muista koska olisin nauranut yhtä paljon kuin valokuvia läpi selatessani. Filmille oli tallentunut kyllä niin legendaarisia otoksia, jotka nostavat hymyn huulille vielä taatusti moneen kertaan. En malta odottaa, että pääsen liimailemaan kesäkuvia albumiin!

Filmikamera jos mikä on muuten ihan huikean kiva lahjaidea valokuvaamisesta innostuneelle! Minun fisuni kulkee taatusti reissuilla mukana jatkossakin.

 

Niin ja jos jollekulle iskee vohvelihimo, ohjeen löydät täältä (klik!).

 

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

 

 

// It’s Sunday evening again, can’t be! I had such a busy weekend, but last week we got a chance to relax a bit and make some delicious waffles! Yummy! While eating the waffles I went through some summerpictures taken by my new love, Lomography Fisheye.


Kategoriat: Yleinen | 10 vastausta

HIUKSENHIENO ARVONTAMUISTUTUS

CURIOUSER & CURIOUSER | Yleinen

Hei murut, päätin paljastaa teille oman suosikkini heinäkuun hiuksenhienosta LivBoxista, joka teilläkin on nyt mahdollisuus voittaa blogini synttäriarvonnasta. Osallistumisaika päättyy huomenna klo 12:00, joten nyt kipin kapin osallistumaan jos kesäkutrisi kaipaavat hellää huolenpitoa ja ehostusta. Arvontaan pääset tästä (klik!).

Ehdoton suosikkini tuon boksin sisällöstä on boksista täysikokoisena paljastunut Herbinan tuuheuttava kuivashampoo. Kuten kuvasarja juuri heränneestä bloggaajasta osoittaa, tuuheuttava kuivashampoo pelastaa kiireisen aamun, kun aikaa hiusten pesulle ei välttämättä ole.

  herbina / tuuheuttava kuivashampoo  4,95 EUR / 200 ml (suos. hinta) 

Kuivashampoo vähentää näppärästi pesun aiheuttamaa rasitusta hiukselle, kun saat nopeasti mattapintaisen ja tuuhean kampauksen suihkuttamalla kuivashampoota n. 20 cm:n etäisyydeltä hiuksen tyveen, antamalla aineen vaikuttaa hetken ja harjaamalla tämän jälkeen ylimääräisen aineen pois. Itse tehostan vaikutusta ”tupeeraamalla” tyveä sormin aineen levitettyäni.  Kuivashampoo on oiva apu myös hiusten muotoilussa ja voinkin myöntää ottaneeni tämän tuotteen lähes päivittäiseen käyttöön hiuksia laittaessani.

Mutta nyt hopi hopi mukaan arvontaan, sillä kymmenen teistä pääsee pian itsekin tätä ihanaa putelia testailemaan! <3

CURIOUSNOORA ON INSTAGRAM @CURIOUSNOORA

CURIOUSNOORA ON FACEBOOK

// This is it! My new favourite dry shampoo from Herbina. I’m loving it and as you can see, it really works!


Kategoriat: Yleinen | 18 vastausta